Wednesday, April 6, 2011

Dah lama tak cerita saja nak cerita

Kehadapan blog yang hidup di alam maya,
adakah awak sihat disana? Diharap awak sihat sahaja.
Tujuan saya menulis warkah ini, adalah untuk awak kerana saya bosan lah sebenarnya.
Awak faham tak? Haha -.-
Okay boo hoo.
Hello peeps. I'm back! :D
Finally, mood dah datang menggila mahu menulis bercerekarama berdrama bersandiwara.
Ah senang kata semua pasal bakat artistik lah. cehhh. Boleh diam sekarang.
Ye ye. Aku faham kau rindu aku en? Awwh. Cheweet tangat tangat.
Dah. Jangan rosakkan bahasa.

Baru 2minggu tinggalkan asasi. Rasa macam 2tahun. Sumpah tak tahu nak buat apa.
Sekarang part time job saya, menjadi supir. Beraksi hanya pada hari selasa & khamis.
So, hari lain buat apa? Membuta, online , tidur , makan , tidur , online , makan dan makan.
See makan banyak dari segalanya. Jelas nyata terbukti terang lagi bersuluh, i makin gemss uolls. Nantikan kemunculan mak di pawagam terdekat yaaa.

Okay sebenarnya takda lah makan tidur online je. I main game juga. See. At least ada kehidupan kan. You must be proud of me. Kan kan. Malu i >.< I main GTA je skrang. I know I know. Lame azza lame. Siapa kisah? Eleh. Sebenarnya kau pun tak pernah main kan. Sibuk je cakap aku lame. Haha. Fine fine. Thats the truth, I mmg lame. Who cares baby. Thats the only entertainment. Korea? Hmm. Ada banyak cerita. Tapi i malas nak tengok. Belum ada mood lah. Sorry okay korea. Later later, I'll be back :D

Uhukuhuk. Hari berlalu. Cuti ni, saya jumpa bestfriends saya. Uhhh. Rindu.
Rasa bagaikan bercuti di padang pasir. Ye lah. Lately Kuala Lumpur ini sungguh panas. Matahari menembusi setiap bulu roma ku mengeluarkan aroma dan bahang. Okay takda kaitan. haha.
I met sha nisha azmira wan thoyy. Awwh. Gotta meet others too. Rindu nyah.

Kerja? next month lah kot fikir about kerja. masih malas lah awak. bagi saya rehat dulu, boleh?
Tak. sejak bila kau kisah aku kerja ke tak kan. haha. whatever. ala ala. nanti baru saya kerja okay. nak rehat dulu. heee.

Cerita asasi? Hmm. Soon baby soon! Nanti i cerita. Till then. Xoxo


GOODLUCK PEEPS. For matriculation students & muet repeaters. Do your best.
May Allah bless you! :)

take care yaw.